Princess Story//
Disclaimer



Words

Hay? seeeeeeeeeee my new blogskins? woots :* its cute rite? haha i know it. okay, my name is Syazwanie. just call me ANn. im 13 and im young! haha. im not directioners,beliebers or others. im muslim. so dont be panic! bye!

Story Owner Linkies
Scream Here



Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner:Nurul Ain Syazwani
Best view: Google Chrome
dia comel
Thursday 25 July 2013 | 23:44 | 0monster
hyeeeeeeeeeeee there. curi duluu sekejap gmbr diaa dari fb :) see? cute kan budak yang dalam pelampung biru tu? hahaha. macam gigirl XD lelaki ba tu. okay. putih kan diaaa? haha dulu ja. time dia baby. skrg dia hitam sudah. terlampau main hoki baaa dia -_- okay. dia lahir 6jun 2001. and now diaaa sudah berumur 12 tahun la. okay goodluck UPSR bro ;)


diaa ni panas baran kay -_- sikit-sikit mau marah. orangg yg rapat sama dia ja tauu yg dia ni sopan xD puih. hahahaha. dia ni manjaaaaa k manjaa :3 sepanas baran dia pun masi jugaa dia ni Pemanja. sukaa betul aku kalau dia mau manja-2 ni. mcm budak-budak baaa. haha. diaa ni nda matang. maybe belum matang. tapi sudah sunat ._. dia rasaa dia ni matang sudah, tapi bagi akuu dia belum matang pun sbnrnya.

diaa keras kepala, pemalas pergi sekolah tapi rajin smbyggg :) dia selalu bagitau or kasi ingat aku utk smbyg. selalu dia mrh kalau aku nda smbyg. haha. tapi kadang-kadang dia pun main-main time mengaji. even kami 
ndaa sama-sama mengaji, aku ttp tau perangai diaa xD ada spy bah. -..-

dia peminat khairul fahmi che mat. selalu aku panggil dia ni 'apek'. sbb dia ni sukaaa main bola , futsal xD dia selalu jadi goal keeper. wooo. dia mau masuk sekolah sukan next year. tapi aku mcm ndaa brp rela pula. haha.


ok byeeee :') sory curi curi ambil gmbr kau. aku delete lepas ni kay. assalamualaikum.
p/s : nama diaa MNS .









Old things | New things