Princess Story//
Disclaimer



Words

Hay? seeeeeeeeeee my new blogskins? woots :* its cute rite? haha i know it. okay, my name is Syazwanie. just call me ANn. im 13 and im young! haha. im not directioners,beliebers or others. im muslim. so dont be panic! bye!

Story Owner Linkies
Scream Here



Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner:Nurul Ain Syazwani
Best view: Google Chrome
asdfghjkl :)
Thursday 25 July 2013 | 18:48 | 0monster
hai? before that, ASSALAMUALAIKUM

kayyyy. see my new blogskins? xD wooo. lebih kemas daripada biasaa :) err, see the entry titlee? datang tanpa diundang. apa lah yanggg datang tanpa diundang tu? semuaa rasa sayang. rasa sayang tuu datang tanpa diundang :') kadang-kadang kitaa benci orang tu, tapi perlahan lahan kita boleh terima dia. dan kadang-kadang juga kitaa sayang sangat sama org tu, tapi perlahan-lahan dorang kasi tinggal kita juga. see? terbalik kan </3

woooooooo wooo woo. mengapaa begitu jiwang? xD esehh. begini cerita dia, aku bosan bah ni. almaklumlah cutiii sendiri tanpaaa kebenaran :3 kay. annoying? sorry. mari kitaaa bercerita. semenjak aku jadi single ni kannn, aku rasaa FREEDOM sangat. tapi kadang-kadang bosan jugaaaa lah. sbb teda kawan text, chat and whatsapp. wait. text? why did i want to text with anyone while my phone is damaged -_- urgh. and one more, rayaa ni aku jadi PTI. pendatang tanpaa izin -.-

whyy? sbb dompet/ wallet aku hilang :'( duit, memory, topup, IC semuaa di dalam tu k. kena-kena lagi phone aku rosak. apa lahh aku ada raya ni? :') ya allah, kembalikanlah semuaaa milikku<3 aku masi perlu kan semuaaa tu ba :( hmm.

okay lah. byeeeeeeeeeeee :) till then. ome xD assalamualaikum<3




Old things | New things