Princess Story//
Disclaimer



Words

Hay? seeeeeeeeeee my new blogskins? woots :* its cute rite? haha i know it. okay, my name is Syazwanie. just call me ANn. im 13 and im young! haha. im not directioners,beliebers or others. im muslim. so dont be panic! bye!

Story Owner Linkies
Scream Here



Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner:Nurul Ain Syazwani
Best view: Google Chrome
he is mine
Monday 29 July 2013 | 00:16 | 0monster
29 July 2013,
Monday.


Assalamualaikum.

Hari ni budak pemalas ni ndaaa sekolah okay. malas mau menghadap sekolah tu everyday kecuali SMK kinarut. errrr, begini ba ni cerita dia. tadi pagi kan bangun-bangun jaa terus ambil towel and pergi shower. sudaa habis mandi terus iron baju sekolah. lepas iron baju, trus rasaa malas + mau nangis tu datang. rasaa BOSAN ba kalau pergi sekolah tu, sbb di sana tedaa kawan. rasa lonely la baa :(

So, mintaa permission sama mama mau cuti hari ni. mama mcm ndaaa kasi cuti ja. dia ckp, kau sekolah la dulu dua tiga hari baru cuti. arhh -..- namauuu. k bla bla bla. yg penting tadi cuti....

 Okay there. ada big news ni, someone bawaa sy couple tadi. tapi kan, rasa mcm lain ni bah. mcm diaaa tipu ja. akuu bukan apa, ak mau jugaa cpl sama dia. tapi knp tiba-tiba mcm ni diaa purpose aku? ya aku mengaku lah, diaa lain sudah skrg. dia nda mcm dulu. aku rasa, dia masi syg ex dia ba. aku rasaa dia bawa ak cpl untuk suka-suka jak. haihhh, tapi aku mst fikir Positive :D think positive ann..

But rasa ragu-ragu masih ada. okay. Forget it. Kita tengok dulu permainan si MNS ni. Kalau dia serious samaa aku, okayla :D tapi kalau diaaa kasi main-main aku! habis lahh aku antam (Y) aku ckp ni awal-awal. aku nda suka orang yang bagi main hati dan perasaan orang. aku rasa mcm org tu makan tahi dia sndiri. sbb suka betul dia kasi main-main kan perasaan org. kena karmaa baru tau! xD ok byee. sorry terkasar bahasa -..-

Labels:



Old things | New things