Princess Story//
Disclaimer



Words

Hay? seeeeeeeeeee my new blogskins? woots :* its cute rite? haha i know it. okay, my name is Syazwanie. just call me ANn. im 13 and im young! haha. im not directioners,beliebers or others. im muslim. so dont be panic! bye!

Story Owner Linkies
Scream Here



Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner:Nurul Ain Syazwani
Best view: Google Chrome
patah hati
Friday 26 July 2013 | 19:50 | 0monster
26 July 2013,
Friday.



Assalamualaikum,

Today iftar di sembulan. Rumahh sebelah bapa. Lamanya nda pergi sana. sepatutnyaaaa, hari ni aku iftar sama kawan bha. dorang lisaa, laila sama nilam. tapi, ndaaa dpt ;') nda pa lah, lain kali jaaa kay syg syg xD oh ya, KECIWA. kenapaa aku keciwa ni? sbb kan ex aku punya ex, pakai ex aku punya profile picture as her cover facebook photos -..- Jelous! Sajaa la kau tu kan mau bagi tunjuk yg kauuu masi syg dia? gila. mcm apa ja gaya kau. sory kalau aku sakit. mmg aku jeles -.- sbb aku mau dpt balik ex aku tu. aku syg diaa. dia aku punya baa :/ jgn ambil diaa.

tolong? fhm aku. lama aku tunggu diaa time kamu cpl. lamaa aku pendam. ya, i know. aku ni Ex diaa ja. expired suda. aku yg syok sendiri samaa dia. ex aku ni pun sukaa bagi harapan palsu sama aku :/ selalu diaa bagi ily sma aku. kalau aku tanyaa ikhlas ka nda, dia ckp ja ikhlas. padahal dalam hati? siapa yg tau.

Okay bye!

Labels:



Old things | New things